OTVOREN KORISNIČKI SERVIS JKP „VODOVOD I KANALIZACIJA“ NA SPENSU

U prizemlju Sportskog i poslovnog centra „Vojvodina“, posle ulaza na zatvoreni bazen, preko puta Streljane, danas je otvoren Korisnički servis JKP „Vodovod i kanalizacija“.

Otvaranju su prisustvovali gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević i pomoćnik gradonačelnika Novog Sada za komunalni sistem i energetiku mr Vladimir Jelić.

- Mogućnost da građani na jednom mestu dobiju najveći deo informacija i reše sve poslove u vezi sa radom JKP „Vodovod i kanalizacija“ kroz otvaranje Korisničkog servisa je nova etapa u razvoju odnosa sa građanima, a cilj je da Novosađani na jednom mestu reše sve probleme koje imaju u domenu rada našeg preduzeća – izjavio je prilikom otvaranja ovog servisa direktor JKP „Vodovod i kanalizacija“ Dragan Božić. Prema njegovim rečima, u Korisničkom servisu građani mogu da dobiju sve informacije o radu i načinima priključenja na vodovodni i kanalizacioni sistem, podnesu zahtev za besplatno pražnjenje septičke jame kao i da provere stanje na računu i izvrše eventualne reklamacije.

- Od 12 do 15 hiljada Novosađana godišnje lično dolazi u Službu prodaje i naplate "Vodovoda" koja se do sada nalazila u barakama u Masarikovoj ulici, a sada je preseljena u Korisnički servis na Spensu. Telefonom se, ovoj službi, godišnje obrati oko 20 hiljada ljudi, a broj onih koji prijave stanje na očitanim vodomerima prelazi i 30 hiljada. Sve ove službe sada će biti objedinjene u ovom modernom i opremljenom prostoru i biće u mogućnosti da daleko brže i efikasnije podmire potrebe desetinama hiljada naših sugrađana – najavio je pomoćnik gradonačelnika Novog Sada za komunalni sistem i energetiku mr Vladimir Jelić.

- Osim toga, JKP „Vodovod i kanalizacija“ će već tokom ove godine omogućiti zainteresovanim Novosađanima da im se preko SMS poruka dostavljaju informacije o isključenjima na vodovodnoj mreži za njihovu ulicu ili deo grada – dodao je Jelić.

Novi Korisnički servis obišao je i gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević, koji je naglasio da „komunalni sistem ne sme biti otuđen i mora biti u kontaktu sa građanima“. – Drago mi je što je ovaj Korisnički servis otvoren baš na ovom mestu, jer se pokazuje da je Spens ponovo na putu da bude ponos ovog grada i omiljeno sastajalište svih Novosađana – podvukao je Vučević.

U prostorijama Korisničkog servisa nalazi se i kol centar JKP Vodovod i kanalizacija preko kojeg građani besplatnim pozivanjem broja 0800 – 333-021 mogu dobiti informacije o radovima na vodovodnoj mreži i o svim ostalim segmetnima rada našeg preduzeća.



Sektor Odnosi s javnošću
JKP Vodovod i kanalizacija
Novi Sad, 02.08.2013